Česká
republika je po Velké Británii, Irsku, Polsku, Thajsku a Koreji šestou
zemí, kde Tesco nabídne pojištění. Nejdelší zkušenosti má společnost v
této oblasti ve Velké Británii, a to již od roku 1997. V současné době
Tesco ve Velké Británii nabízí devět druhů pojištění s různými partnery
(např. Insurance Group Ageas a RSA). Jedná se zejména o pojištění
domácnosti, cestovní, aut a domácích mazlíčků. „Chceme zákazníkům
nabízet nejen pohodlný a jednoduchý nákup pod jednou střechou, ale i
nové služby. Věříme, že naše nabídka osloví široký okruh zájemců, a to
zejména cenou a rozsahem pojistného krytí, rychlostí vyplacení
pojistného plnění a asistenčními službami. V porovnání s konkurencí
průměrná výše pojistného při srovnatelném plnění u autopojištění Tesco
může být až o 40 % nižší a u cestovního pojištění Tesco až o 59 % nižší.
Sjednání pojištění bude propojeno i s věrnostním systémem Clubcard, aby
zákazníci mohli v budoucnu využívat jeho výhody," říká Monika
Labudíková, ředitelka marketingu Tesco. Při uzavření každé pojistky
zákazníci získají věrnostní body na svou kartu Clubcard podle její
celkové výše, vždy 1 bod za 10 Kč. U autopojištění budou moci získat v
rámci uvedení na trh do 30. 9. 2011 ještě dalších 2 000 bodů navíc.
Tesco
v ČR bude nabízet pojištění prostřednictvím Direct Pojišťovny. „Při
přípravě pojištění jsme navázali na spolupráci naší mateřské společnosti
RSA a Tesco v zahraničí, a to zejména ve Velké Británii a Irsku.
Současně jsme Tescu nabídli naše zkušenosti z on-line pojištění na
českém trhu, kde je prostřednictvím internetu uzavřena téměř každá pátá
autopojistka. To vše nám umožnilo připravit pro Tesco takové pojistné
produkty, které velmi dobře reagují na potřeby jeho zákazníků," řekl Ján
Čarný, generální ředitel Direct Pojišťovny.
Oba druhy pojištění bude
Tesco nabízet ve třech balíčcích (Tesco Value, Standard a Finest),
nastavených podle konkrétních potřeb zákazníků. U pojištění automobilů
si bude možné sjednat jak povinné ručení, tak pojištění proti
vandalismu, živlům, odcizení a havarijní. Samozřejmou součástí jsou
asistenční služby a možnost převedení bonusu od stávajícího pojistitele.
Na cestu do zahraničí si budou moci zákazníci pojistit náklady spojené s
úhradou léčebných výloh, trvalé následky úrazu, odpovědnost za škodu
nebo ztrátu zavazadel. Základní pojištění lze také rozšířit i pro
případy provozování adrenalinových sportovních aktivit.
Autopojištění
si zákazníci budou moci jednoduše sjednat přibližně do 7 minut. Ke
každému pojistnému balíčku získají navíc asistenční služby 24 hodin 7
dnů v týdnu, bonus za jízdu bez nehod až 50 % a v případě balíčku Finest
i kopírování bonusů z povinného ručení na havarijní pojištění. Další
výhodou pojištění Tesco je rychlost výplaty pojistného plnění, které je
standardně vypláceno do 2 dnů od ukončení šetření pojistné události.
„Propracovaný systém výpočtu ceny umožňuje spočítat každému řidiči cenu
pojištění na míru," dodává Monika Labudíková. Zajímavé benefity jsou
připraveny i pro cestovní pojištění, které lze on-line sjednat i v den
odjezdu. Automatickou součástí balíčků je bezplatné prodloužení
pojištění léčebných výloh v případě, že se například z důvodu živelné
katastrofy nebo teroristického útoku nemohou klienti vrátit v původně
plánovaném termínu. V rámci každého pojistného balíčku jsou také
pojištěny náklady na pátrací činnost záchranářských sborů (horská
služba) a pojištění léčebných výloh i pro případ terorismu.
Informační
materiály jsou k dispozici ve všech obchodech a na čerpacích stanicích
Tesco. Pojištění si lze sjednat on-line na www.itesco.cz/pojisteni nebo
prostřednictvím speciální linky
290 290 290.