Leckdy se totiž interpretují volby v jednotlivých městských částech a potažmo i celé Praze dosti zploštěle a černobíle. Interpretace se pak smrskne na obskurní vysvětlení, kdo dostal volebně do čenichu a že nosil špičaté boty (hlavní a jediné poznávací znamení symbolu zlé minulosti) už není v módě. A že povolební podzim bude v rámci růžových zítřků ve znamení třeba... záplat na rukávech tvídových sak. No ono je to v podstatě jedno. Co obvykle nezkresluje, byť je poněkud nudná, je řeč čísel - viz třeba článek o volebních výsledcích. Vzhledem k tomu, že náš měsíčník vychází v nákladu přes šedesát tisíc výtisků ve většině městských částí obvodu poštovní Prahy 9 a vysokou čtenost má i www.NasePraha9.cz, můžeme dobře vstřícnost stran i radnic porovnávat. Někteří lidé na ouřadech se obmění. My je budeme dál tlačit k lepšímu tiskovému servisu pro redakci. Informování speciálně naší redakce je občas problematické - představujeme totiž přímou konfrontaci s radničními periodiky vydávanými za vaše peníze.
Budeme se snažit, aby dál Naše Praha 9 byla zásadním zdrojem informací pro všech víc než 100 tisíc lidí, kteří v lokalitě, kde jsme distribuováni, žijí. I proto jsme znovu zvýšili počet stran, nyní na 32, abyste u nás našli praktické informace o dění okolo vás. Posílili jsme také redakci o novou redaktorku Michaelu Černou (michaela.cerna@ceskydomov.cz). Bude vyhledávat kromě radnic, kulturních a sportovních klubů, mateřských center a desítek dalších nejrůznější zajímavé aktivity v Praze 9 - a že je jich hodně!
Samozřejmě funguje online deník www.NasePraha9.cz, kde kromě nejžhavějších aktualit naleznete i soutěže o atraktivní ceny - stačí kliknout v horní navigační liště v Praze 9 na odkaz „soutěže". Pro inzerenty je měsíčník Naše Praha 9 i jeho online verze nejpřirozenějším médiem s naprosto cílenou zásahovou skupinou. Přitom ovšem neomezenou jen na úředníky rozdělené městské části. Naopak reflektujeme přirozené spádové oblasti poštovní Prahy 9. Takže na začátek: spíš než tématům boty, záplaty, zabarvení brýlí či umístění pěšinky se budeme věnovat tomu, co se ve vaší ulici opravdu děje.
Jan Bělohubý
šéfredaktor